LAPIERRE XRM 9.9 Vapor Green
Kód: LRITA470Detailní popis produktu
Vydejte se na vzrušující cestu přes drsné XC/DC tratě a dobývejte stezky s nepřekonatelnou přesností a kontrolou. Vytvořený k tomu, aby zvýšil vaše dovednosti a zážitek, LAPIERRE XRM bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem a dokonalý pocit z jízdy doplňuje pohodlné uzamykání obou tlumičů z řídítek a super tichý chod.
· Pokročilý systém odpružení Flex Pivot: Zadní stavba bez čepu u osy zadního kola pro nižší hmotnost rámu
· Zamykání obou tlumičů z řídítek
· Moderní a sportovní XC/DC geometrie, 120 mm zdvih / zadní 110 mm
· Kratší reach a úhel hlavové trubky 67°
· Super kompaktní a lehké vahadlo
· Lehké vodítko řetězu zabraňuje spadnutí řetězu
· Gumová ochrana řetězové vzpěry
· Příprava na dva košíky
Flex Pivot – to je kinematika zadní stavby, kde absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se pak postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních. Sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby byly (bez zatížení jezdcem) pod mírným napětím, a dosáhly neutrální polohy při 26% sagu, bez ohledu na váhu jezdce. Tento systém vyžaduje pouze polovinu pohybu oproti podobným konstrukcím, což vede k hladké a efektivní jízdě. Umístění tlumiče pod horní rámovou trubku snižuje namáhání rámu a zároveň umožňuje montáž dvou košíků na láhve. Vysoko umístěný hlavní čep u středového složení eliminuje efekt „kick back“ během komprese. Odpružení tak neovlivňuje napětí řetězu při stlačení, což zajišťuje stabilní a efektivní platformu pro šlapání. Bonusem je teleskopická sedlovka se zdvihem 100 mm (S,M) / 125 mm (L,XL), která bude cenným pomocníkem při zdolávání technických a prudkých sjezdů.
V nabídce pro rok 2025 je celkem 6 úrovní osazení, v 8 barevných provedeních. Z toho 3 nejvyšší modely (9.9 / 10.9 / SE) nabízí lehčí rám s označením UD SLi. Závazek značky Lapierre k redukci hmotnosti je patrný v samotné konstrukci modelu XRM. Využití jednosměrných karbonových vláken Torayca a precizní skladba více než 300 vrstev karbonu na rám zajišťuje lehkou, ale pevnou strukturu. Rámy jsou formovány pomocí tuhého polypropylenového jádra, které optimalizuje kompresi vláken a odstraňuje přebytečnou pryskyřici, což vede k výraznému snížení hmotnosti. Model XRM je k dispozici ve dvou variantách karbonového provedení – standardním a špičkovém UD SLI Team, přičemž druhá, lehčí varianta nabízí hmotnost samotného rámu pouhých 1 772 g a určitě osloví jezdce hledající maximální výkon.
Hmotnosti rámů:
· XRM standard - Samotný rám: 1 970 g
· XRM UD SLI - Samotný rám: 1 772 g
· XRM standard - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 236 g
· XRM UD SLI - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 038 g
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Celoodpružená |
|---|---|
| Rok: | 2026 |
| Řazení: | Sram AXS POD |
| Velikost kol: | 29 |
| Vidlice: | FOX 34 Float SC Factory Grip SL Remote 2Pos 15x110, 44mm offset |
| Zdvih přední: | 120 |
| Barva: | Zelená |
| Brzdové páky: | Sram Level Bronze, hliník |
| Brzdy: | Sram Level Bronze Stealth, rotors Centerline X 180/160 mm |
| Gripy: | Lapierre Grips |
| Hlavové složení: | FSA Integrated |
| Kazeta: | Sram XS-1275 Eagle, 10-52 teeth |
| Materiál: | Karbon |
| Nosnost (včetně kola): | 120 |
| Pedály: | VP VPE-527 |
| Plášť přední: | Maxxis Ardent Race 3C Maxxspeed EXO TR 29x2.35 |
| Plášť zadní: | Maxxis Rekon Race EXO TR 29x2.35 120TPI |
| Pláště: | Maxxis Ardent Race 3C / Maxxis Rekon |
| Počet rychlostí: | 1x12 |
| Představec: | Lapierre Alloy, A-head, 7˚ |
| Přehazovačka: | Sram GX Eagle AXS T-Type 12s |
| Rám: | Carbon UD SLI |
| Řetěz: | Sram T- Type GX Eagle |
| Řídítka: | Raceface Turbine 760mm |
| Sedlo: | Fizik Argo Vento X 140 |
| Sedlovka: | Lapierre by Limotec A1 Light Zedler, 31.6mm, travel 100mm (S, M), 125 mm (L, XL) |
| Středové složení: | Sram DUB MTB Wide, Press Fit 92 |
| Tlumič: | FOX Float Factory Remote 2pos 210x55 |
| Zapletená kola: | Lapierre XC SL Carbon 29 |
| Zdvih zadní: | 110 |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
.png)