Používáme cookies.
Souhlasím
Košík

Váš košík je prázdný.

Půjčovna a servis
  • Elektrokola
  • Jízdní kola

    LAPIERRE Spicy CF 8.9 Olive Green

    S týmem LAPIERRE ZIPP COLLECTIVE Enduro má Spicy více než 18 vítězství v UCI Enduro World Series a 3 tituly mistra světa. A nyní je zde nová generace!

    Zvolte velikost

    Dostupnost: 
    168990
    139653.34 bez DPH
    • Popis produktu

      Nová Spicy CF lze shrnout následovně:
      • 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park
      • 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)
      • 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet

       

      Proč dvě různé polohy zadní stavby?
      Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.

      V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání.

       

      NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE
      Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.

       

      POLOHA HIGH PIVOT
      • Zlepšená stabilita
      • Odpružení orientované na sjezd
      • Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí

       

      VLIV NA ODPRUŽENÍ
      VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení
      VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění

       

      POLOHA LOW PIVOT
      • Zlepšená dynamika
      • Univerzální odpružení
      • Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání

       

      VLIV NA ODPRUŽENÍ
      NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání
      NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění

       

      GEOMETRIE
      Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

      ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

      REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

      ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

      VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

      Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.

       

      Skákejte vysoko a buďte volní
      Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.

    • Parametry produktu

      Barva Modrá
      Brzdy Shimano XT 203/203
      Gripy Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
      Hlavové složení Acros Integrated ZS56/ZS56 Block Lock
      Kazeta Shimano SLX 10-51T 12s
      Kliky Shimano Deore XT 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
      Materiál Karbon
      Pedály XLC by VP VPE-527
      Plášť přední SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
      Plášť zadní SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
      Počet rychlostí 1x12
      Představec Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL)
      Přehazovačka Shimano Deore XT 12s Shadow +
      Rám Spicy Full Carbon 180mm travel (29''), pressfit, boost, metric, Thru axle
      Řetěz Shimano Deore 12s
      Řídítka Lapierre Thirty Five 6061DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
      Rok 2024
      Sedlo WTB Volt 142mm
      Sedlovka TranzX RAD+ dropper, Ø: 31.6mm, travel 125mm (XS,S), 150mm (M), 170mm (L), 200mm (XL)
      Středové složení Shimano BSA MT801
      Tlumič FOX Float X2, F-S, 2-pos, Trunnion 205*65mm
      Vidlice FOX 38 Float F-S Grip 2 180mm
      Výška do 152 , 170 , 178 , 186 , 196
      Výška od 142 , 150 , 168 , 176 , 184
      Zapletená kola DT Swiss EX1700 Spline / DT Swiss EX1700 Spline

    Podobné produkty